Masalannesii Kızlar daha 18 haftalık hamileyim yavaş yavaş bebegimin alışverişine başlıyacağım önümüzdeki hafta aklıma takılan birşey var bu göğüs pompalari acı veriyor mu elektirikli veya manüel kullananlar memnunmusunuz
Lilakus Masalannesii elektrikli kullandım ben göğüsler dolu olduğu için ağrı olmuyor aksine rahatlama oluyor
Mammimammi Masalannesii hem elektrikli hem Manuel kullanıyorum. Doğru yerleştirmek gerekiyor sadece. Dogru olunca hem acımıyor hem daha iyi sagıyor
Masalannesii Lilakus öylemi burda bir kaç postta okudum memnun değilim ağrı yapıyor falan demişti arkdaslar hangi markayı kullanıyorsunuz peki
Lilakus Masalannesii avent kullandım ben yanlış uygulanırsa acır sadece zamanla kullandıkça alışıyorsun göğsü tam oturtmak gerek