Betul_Ekim doktorun işinde iyi biriyse hiç korkma, bana da 3 4 kez alttan bakıldı biraz kasıyorsun kendini ama hiç sıkıntı olmadı. Sonrasın çok şükür kanama lekelenme vs hiç olmadı. İnsanlar gereksiz yere korkutuyor düşüğe neden oluyor zararlı vs diye. Öyle olsa yasaklanırdı alttan bakma.