Mervekrrsln Aysentass sonda sezeryanda takılıyor idrarını yapman için takılan hortum mesaneye uzanıyor Lavman bağırsak boşaltıci ilaç her iki doğumda da yapılır
Mervekrrsln Birbebeginblogu hemşireyim biz bu şekilde yapıyoruz, her hastanenin yada hekimin isteği farklı olabilir bilemiyorum geneli bu şekilde
aysem2828 Ben normal doğum yaptım. Lavman yapmadılar ama sonda taktılar idrarımı boşalttılar. Ben de bunlardan çok korkardım ama hiç duymadım bile ne yaptıklarını sonradan ellerinde idrarı görünce anladım.