terelelli81 Kızlar bugün 28+3 olduk plesenta asagida diye hep kasik ve bel agrım vardi ama iki gundur çok kötü şekilde var. Yatamıyorum yatınca kalkamıyorum bel ağrısı ve kasik ağrısından. Var mı bu durumda olan ya. Bu şekilde nasil geçecek günler son noktadayım ağrıda ya.
Duygue terelelli81 benimde çok ağrım var aynı bölgelerde bende kasık fıtığı çıktı ama ihmal etme bi doktora danış canım
Twinsmom66 terelelli81 benim plesenta nerde bilmiyorum da iki gündür bende öyleyim kaşık ağrım çok bel ağrım çok bide ikiz benim. Için rahat etmeye yarın dr a gidicem
Mrvbdk Çok g.olsun bi arkadasımında aşağıdaydı ama yatarak atlattı şükür nstye grdnmi peki sancılarn cıkıyormu
Liyaninannesi Benimde sag kasigimda olurdu agrim yatarken bagira bagira saga sola donerdim. Bir iki tur olsa da yuruyus yapardim rahatlardim. Cok sukur gecti bir sure sonra kendiliginden. Bazen magnezyum eksikliginden kaynaklaniyor. Doktoruna bir danis canim😊
terelelli81 Liyaninannesi magnezyum ve calsiyum kullanıyorum zaten ama bu ağrılar neden geçmiyor gittikçe de artıyor kizlar