Hanımlar iyi geceler umarım uyanık olanınız vardır 40+2 haftalık gebeyim bugünün yarısından beri saatte 5-6 defa idrara çıkar oldum ayrıca hafif ve düzensiz sancılarım oluyor sancılar en fazla 4-5 saniye sürüyor . Acaba doğum başlama belirtileri mi bunlar? Tecrübesi veya bilgisi olanlar yazabilir mi?