Maryammi1 Merhaba kizlarr❤️❤️ilk gebeliyinde catlagi olmayanlar ikinci gebelikte catlarmiii?🥲🥲 lutfen cevap verin🙏🏻🙏🏻
Sineemm Maryammi1 bennnnn 😭 ilk kizimda karnimda hiç çatlak olmadı sadece belimin yanlarında iki tane kısa küçük vardı bu kızımda 36dan sonra çatlamaya başladım 40+5 oldum bugün hala daha catlamaya devam ediyor malesef… Çocuk kilo aldıkça catliyorum
Alyamm_ Maryammi1 22+6 oldum ama henüz çatlamadım bakalım inşallah çatlamaz göbüşler bende bunu düşünüp duruyorum 😔