Gulbahar3535 Bugn kızım çok hareketli. Sizce normal mi? Doğum yaklaştığı zaman bebek hareketsiz mi oluyor?
Ezolym Gulbahar3535 Benmki de çok hareketli hatta bugün bir tepti kii çok acıttı.Her gece saat 2 de başlıyor hareketlere bir de ikindin 4 lerde😁
didemblr Gulbahar3535 bnmki de öyle hareketli masallah canimm 38+6 oldum ona rağmen hatta keyifleri yerinde sanırım 😆
kaganmetahan Benmki gün içinde normal derecede hareketli 38+4 uz ilk oğlumda 38+5 de doğmuştu doğacağı gece nasıl hareketliydi hiç unutmuyorum🙃