Kubab1244 14 haftada kanal tedavisi yaptırdım . Hiçbir aksilik de yaşamadım. Diş hekimine hamile olduğunuzu söylerseniz ona uygun şekilde tedavi ediyor. Röntgen çekilmeden işlem yapıyor. Eğer 32. Haftaya gelmediyseniz ihmal etmeyin mutlaka bir hekime görünün. İltihaplanması sizin ve bebeğinizin sağlığı açısından daha büyük risk.