Kızlar 39+4 olduk bugün belimden falan rahatım yok böle adet olacagım zaman belimden başlardı ağrımaya anlardım adet olacağımı aynı şeyi hissediyorum arada bi geliyor gidiyor düzeni yok. Bide bacaklarımdada uyuşma oldu ara sıra yine , bebeğimde aşırı hareketli ve baskısı çok aşağıda hissettim sizce bunlar artık geleceginin mi belirtisi?