Sudeeee hic endise etme. 5+3te keseyi gorduk 7. Haftamda kanamam bi basladi ustelik boyle pembe filan degil bildigin kan kirmizisi ve adet kanamasi bile ona nazaran daha iyi ve azdir. 12 haftaya kadar devam etti ama ben progstan kullandim ve hic ayaga kalkmadim lavabo haricinde. Is yapmadim yemek bile yapmadim sagolsun esim yardimci oldu. 12 haftada kanamam durdu 1 kac gun daha sonrasinda 14 haftaya kadar camur rengini alip lekelenmeye döndü. 17 haftaya kadarda boyle devam etti. Hic korkma eger bebegin tutunursa sen naparsan yap o seni sarar sarmalar. Umarim ikinizde iyi olursunuz . Bu arada evde surekli meryem suresini ac oku dinle cok faydasi var. Gecmis olsun