Zeynep_18 Deliricem hanımlar ya, midem kazınıyor aynı anda midem bulanıyor iki dilim bile ekmek yiyemeden doyma hissi oluyor. Yarım saat geçmeden tekrar aynı. Neden oluyor sizce normal mi anlamıyorum
mlkkk Zeynep_18 bebek yukarıya çıktıkça midene baskısı artar canım o yüzden az az sık sık Yemen daha iyi
Masalannesii Zeynep_18 al bendende o kadar valla 18. Haftamdayım mide bulantısı var ama açım birşeyler yiyeyim diyorum 2 lokma alıp doydum diyorum yarim saate kalmadan hoppa tekrar açlık hissi başlıyor yesem bir dert yemesem bir dert bende bir anlam veremedim bu duruma🤦🏻♀️
Ezolym Zeynep_18 benim de öyle ikinci gebeliğimde daha cok farkettim midem kazınıyor öğürtüyor yani o derece bişiy yersem de sanki tıka basa yemişim gibi rahatsız oluyorum yine öğürmeye gidiyorum çok komik bi durum doğumdan sonra hatırladıkça güleceğim bir durum😅
Zeynep_18 mlkkk normalde de az ve sık yiyen bir insandım ama bu kadar acıkmazdım. Şimdi sürekli midem kazınıyor😒