Defnem07 _melike_a aslında var çünkü hassaslık içeriyor kaliteli olunca bir gebenin günlüğünden almıştı arkadaşım o bana verdi
edb06 Defnem07 benim adet olurken de direk kan gelmez canım hep böyle başlar. Gebelik testi olmadığı için ovulasyon deneyim belki koyu çıkar dedim ama baya silik çıktı ondan bu umutsuzluk 😕
Defnem07 edb06 o zman dediğin gibi olabilir üzülme ama eminim zamanı var insallah sende burdan hamileyim diye heyecanını paylaşırsın 🙏🙏
supermommm Defnem07 bende test yapıyorum ama bende anlayamadım yumurtlama oldu mu olmadı mı bakar mısınız acaba
supermommm Defnem07 yapınca koyu olanlar daha sonraa silik oluyor ya hangisini ciddiye almam gerekiyor acaba mesela 14 koyuydu bugün baktığım da rengi biraz silik leş miş
edb06 Defnem07 32 yaşına girdim ve ilk gebeliğim olacak olursa ondan bu takıntım 🤭 inşallah canım teşekkür ederim 🙏
Defnem07 supermommm 14 sanki yumurtlama yaptığında ki ilk sonuçta ikisininfe aynı koyulukta olması gerekiyor ben de de 14 gibiydi o günü değerlendirdik sonraki günü de değerlendirmeniz gerek
supermommm Defnem07 12. Test aynı 14 gibiydi yaptığım da o günü degerlendirdik 13 degerlendirdik 14 degerlendirdik bugün gene soluk tu rengi yani yumurtlama olmuş mu dersiniz
Defnem07 supermommm soluk demek çatlama demek canım insallah olud değerlendirmen iyş olmuş testi bir kaç gğn daha yap bırak sonra