Tazeannebaba55 canım kanamalı olmadığı takdirde bebeğine bi zararı yok son haftalarda olsaydın doğum habercisi olabiliyo derdim bende 37+6 dayım 2 hafta önce yaşadım doktorum probiyotik verdi onu içer içmez düzeldi ishalim bahsettiğim ilaç değil bağırsak düzenleyici bişey.sadece vücudun su kaybediyo gün içinde sıvı şeyler tüket mutlaka ve su,hoşaf ayran çorba vs aksi takdirde serum yemen gerekir bence doktoruna da danış mutlaka bi önerisi olucaktır ihmal etme