bademsekeri42 aynı şekilde bende 4.yılımıza gireceğim 3.5yıl çocuğumuz olmadı gitmediğim doktor kalmadı hepsi de sorun yok ikinizde dedi.rahim filmim,sperm kalitesi tahliller çok iyi çıktı ama olmadı .Biri soğan kürü dene biri incir kürü,hayıt tohumu çayı veya havuç suyu gibi.artık soranlardan bıkıyorsun. Tüp bebek yaptırdık en sonunda şimdi 4,5 aylık hamileyim kızım olacak kısmet olursa ☺️.