Hanz Veeee 39 haftalık olduk ama ne gelen var nede belirtiler sizler ne durumdasınız anneler ☺️ Bizim bütün hazırlıklarımız tamam bebişin gelmesi tek kaldı
Ezolym Hanz Durumunuz nasıl ben 36 haftadayım 37 olucam iki gğn sonra ama çok ayakta kalınca hareket edemiyorum bir saat otursam ya da bir saat yürüsem üç gün kendime gelemiyorum sizin durumunuz nasıl merak ettim.
Hanz Ezolym ben iyim ya sadece ayaklarim cok agriyor ev falan temizleyebiliyorum ama baya dinlenmem gerekiyor sonrasında ve gecede kasik agrim cok oluyor