Syr Galiba azı dişim çürümüş. Bi anda farkettim üzerine basamıyorum hatta çay içerken bile sızlıyor. 33. Haftadayım. Dolgu yada kanal olması gerekir muhtemelen. Hamile iken diş yaptıran var mı ? Zararı olur mu? Napsam bilmiyorum 🤦🏻♀️
mlkkk Syr genelde hamilelikte diş problemleri oluyor canım hatta o yüzden hamile kalmadan önce ve hamilelikte diş kontrolü öneriliyor bazı özel hastaneler ücretsiz bile yapıyor.Tedavide yapılıyor diye biliyorum
Minikasya Syr Canım kalsiyum takviyesi iste doktorundan. Çok acil bebeğe zararı dokunacak şeylerde müdahele yapılıyo. Ama doktorun izin kağıdı şartı ile. Kendini işlem sırasında kasarsan etken doğumu tetikliyor diye risk almak istemiyor dişçiler
Syr mlkkk Lokal anestezi olarak yapılınca çok zarar olmaz yazıyor sitelerde. Ama insan yine de tedirgin oluyor. Doğru zamanda 2. Trimester denmiş ama o zaman bişey yoktu bi anda oldu ya 🤦🏻♀️
Syr Minikasya Ya özel doktor muhtemelen yapar diye düşünüyorum ama ben korona olunca bile ilaç kullanmak istemedim bi kaç parolla geçiştirdim şimdi anestezi Li bir işlem yaptırmak korkutuyor bebek için 🤦🏻♀️