Merveeeeeeek Merhabalar hamişler.Benim tansiyonum çok fazla yükseliyor pek te normal değilmiş.kalp çarpıntısı da çok fazla oluyor nefes darlığı da ekleniyor üstüne:( Benim gibi olan var mı varsa sizi ne tetikliyor?
Bahardali Merveeeeeeek kaç haftalık gebesiniz. Ast alt değerlerinize idrarda proteininize bakılması gerekiyor. Yüksek tansiyon 20. Haftadan itibaren iyi değildir. Doktorunuza ivedilikle belirtin
Neslihan1903 Merveeeeeeek hemen acile başvurman lazım idrarda protein kaçağı var mo bakılmalı şeker var mı bakılmalı 20 haftadan büyüksen acile değilsen doktorun ilaç bağlamalı düzenli tansiyon takibi yapmalısın