Caglanurblt medilifeda aynı ben oradaki sema hanıma gitmiştim ama hastane iğrenç başım ağrıyor diye gittim yığınla serum yazdı müşadede yer olmasına rağmen özel odaya koymaya kalktılar sırf daha çok para almak için. . Size tek tavsiyem yaman tıp merkezi . Doğumu düşünmezseniz bir şey diyemem ama patır patır doğuruyolar valla benim doktorım eray bey çok memnunum ayrıca ben o kadar yer gezdim böyle güzel ultrason cihazı görmedim 28 haftalık bebeğimi net bir şeklde gördüm. Şuan 35 haftadayım bi sıkıntı çıkmazsa orada doğum yqpmayı düşünüyorum .