Beyzaklc bende en başından beri Cemal ünlüye gidiyorum başta memorialdeydi ben 10.haftamdayken Acıbadem’e geçti şimdi 28. Haftamdayım hala aynı doktorla devam ediyorum. Bende çok memnunum. Telefon numarası var ne zaman istersem arıyorum yazıyorum soru soruyorum hemen dönüş yapıyor. İçim rahat ediyor açıkçası. Kontrollerde de ilgili alakalı. Uzun uzun gösteriyor bebişi.