Stmom pko var klomen sonra hep kimyasal gebelik oldu artık yoruldum deyip nevin hanıma tüp bebek için gittik beni aşılamaya ikna etti ysni aşılamada birlikte katar kıldık daha sonra tüm değerlerinizi normal seviyeye getiriyor ve beslenmenizden spora kadar her şeyi açıklıyor doktor hanım aşılama olacağım ay kendiliğinden gebe kalmışım aşılama olmadı. Kimyasal gebelik sadece kanda yüksekliyor sonra adet oluyorsun beta hcg düşüyor