Minikmucizeannesi Kızlar merhaba 25 haftalık hamileyim bu gün idrar yollarimda yogun enfeksiyon var dedi doktor antibiyotik verdi tek kullanilmik toz ilaç verdi bide bebege enfeksiyonun herhangj bi zararı olurmu baya endişelendim napmam gerek
EmineYavuzhan1 Minikmucizeannesi Monurol demi canım bende kullandım fitilde kullandım azaldı çok şükür ya 🤗Bende çok korkuyorum bebeğe zarar verir diye
ikincimucizemmmm Minikmucizeannesi ilacını kullanınca çok rahat edeceksin bebeğe bir zararı yok sürekli tekrar etmediği sürece
Mervensn1 Minikmucizeannesi ilacını düzenli kullanıp bir an önce kurtulmanız lazım bol su tüket dedi birde doktorum enfeksiyonlarda bebeğe bi zararı var mı bilmiyorum idrar yolunda ama vajinal enfeksiyon geçirmiştim bebeğin kesesini delebilir diye acil antibiyotik kullanmıştım