OMAYBABY Dlkelc09 bende Pazartesi 34 haftalık olucam sürekli hareket halinde neden böyle anlamış değilim maşallah diyelim hareket etmemesinden iyidir ama hiç yorulmuyor mu 😀😀🧿
OMAYBABY Dlkelc09 normaldir yani artık büyüyor iyice hareketli olurlar 😊🌸 cinsiyeti nedir bebişinizin 🧿
Dlkelc09 OMAYBABY kızımız olacak inşallah 2 hafta sonra sezeryanla 🙏 sağolun sag salim tüm anne babalar kavuşuruz inşallah.