Esraumit benim de senin olduğun haftalarda kalça ağrım başlamıştı doktorum gebelikten kaynaklı siyatik ağrısı olduğunu ve yapılacak bişey olmadığını söylemişti şuan 30 haftalığım hala yürüyüşü fazla yaptığım zamanlarda kalçamdaki ağrı kitliyor beni. Bana doktorum magnezyum vermemişti ama bu kalça ağrısından magnezyum kullanan birçok hamile var doktoruna durumdan bahsettiğinde mutlaka yardımcı olacaktır 💗