Selma_brn Arkadaşlar normal doğum yaptım 2 dikişim var biri açılmış 😔 çok can yakıyor bugun doktorum acil tekrar bi dikişe gerek yok dedi ama çok sancı yapıyor 😔 böyle olan oldu mu
2_pamukannesii Selma_brn canım benim daha fazlaydı dikişim ama açılma olmadı senin azmış yine pansuman yapmaya devam et enfeksiyon kaptırma kısa zamanda iyileşir korkma hareketlerine de dikkat et geçmiş olsun
Selma_brn 2_pamukannesii Şükür enfeksiyon kaptırmadım sürekli pansuman yapıyorum biraz büyük tuvaletimi yapamadım ıkındım galiba ondan açıldı ilaç kullanmama rağmen yapamadım sonunda ıkınmak zorunda kaldım çok acıyor ya doktor bide ıslak tutma dedi gazlı bez koyuyorum üzerine ama kanama olduğu için gazlı bexi ıslatıyor o da nemli kalıyor nasıl yapacağım bilmiyorum 😔
2_pamukannesii Selma_brn duphalac diye Bi ilaç var onu kullan istersen bende kullanmıştım kabızlıkta ıkınma sakın o ilacı al Bi kaç saatte etki eder
2_pamukannesii Selma_brn gazlı bez değil de normal Bi havlu peçeteyle kurula ve her tuvalete gittiğinde pansuman yap gerekirse kurutma mankinası kullan nemli bırakma
Ates2020 Selma_brn canım fön makinasıyla kurut sürekli bide temiz yıkanmaış bi bez koy ped yerine kuru kalması lazım çabuk iyileşmesi için
Selma_brn 2_pamukannesii Onu kullanıyorum zaten 3 gün kullandım ancak yapabildim belkide ıkınmaya korktuğum için yapamadım ıkınıncada dikiş açıldı
2_pamukannesii Selma_brn yok uzaktan tut canım çok sıcak olmadan hemrn kurur zaten çok kişiden duymuştum bunu
Magnolina Selma_brn fon ile sıcağa alma orası kurusun mantığı nemli kalıp enfeksiyon olmasin bana mantıklı geldi bugun dene bakalım bizde kantoron yağı vardır bilmiyorum biliyor musunuz onunla pansuman da iyi oluyor yarayı hemen kapatır
Selma_brn 2_pamukannesii Şükür canım kapandı dikişlerim çok saolun kb bebekten dolayı fırsat bulup bakamadım yorumlara
Selma_brn Magnolina Efeksiyon az var demişti doktorum şükür geçti toparladım çok saolun kb bebekten dolayı fırsat bulup bakamadım yorumlara