Sedamgoktug Benim arkadaşım ebe. Doktorlar denemw tahtası gibi kullanıyor sanırım. Tavsiye etmiyor arkadaşım. İçerde zorlamadan kanama olabiliyormuş ve b anlaşılmıyormuş. Sonra anne adayı ağırlaşınca bakılıyormuş ve tedavi için eski sezeryan yeri kesilerek tedavi ediliyormuş. Risk alma dedi bana. Sizinde aklınızda olsun