Selma_brn Arkadaşlar normal doğum yaptım 2 dikişim var biri açılmış 😔 çok can yakıyor bugun doktorum acil tekrar bi dikişe gerek yok dedi ama çok sancı yapıyor 😔 böyle olan oldu mu