AycanAycan19 Zeynep0606 ustte ciksin diye yaziyorum 26.haftada gitmistim kilomuz 963 gr suan 26+6 yiz
Sose Zeynep0606 27. Haftada 1022 gram 33 cmdi perşembe kontrol var bende çok merak ediyorum.. Ama büyüdüğünü güçlendiğini hareketlerden anlıyorum artık 😂
tazeaane Zeynep0606 canım bu kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Her bebeğin boyu yada kilosu aynı olacak diye birşey yok. Bence çok takılma ben doktoruma soruyorum boy kilo dediği zaman hatasıyla uyumlumu diye oda gayet güzel diyince başka da irdelemiyorum. Sonra araştırıp kendi canımı sıkıyorum 😊
Pkosendrom Canım benim 28 de 1500 gram 38 cm ydi şimdi 30 haftayım 1850 gram 39 cm olmuş kız bebek bekliyorum ❤️
bilgs15 Pkosendrom sizin kilo alımınız nasıl acaba ? Benim bebiş biraz zayıf gibi 29 haftadayım 6 kg aldım herkes sen az aldığın içim diyor ama
Zeynep0606 Sose cnm merhaba gittin mi doktora bebegin kilosuna ne dedi acaba persembe kontrolum var demistin ondan yazdim birde bu haftadan sonra kac grm aliyorlarmis acaba
Pasiflora bilgs15 Bende sizin gibi 29.hafta 6 kilodayım bebek zayıf ama bizim kilomuzla alakalı oldugunu düşünmüyorum
Pkosendrom bilgs15 ben de 11 kilo aldım çok değil canım bir tek göbeğim çıktı birde göğüsler senin bebeğin kaç gram
bilgs15 Pasiflora aslında bana az da gelmiyor açıkçası 6 kg almış olmam fazla hatta daha doğuma var 50 ile hamile kalmıştım 56 oldum çevremdekiler öyle diyor içime kurt düşüyor
Gul76 Pasiflora bencede az almissiniz ben 20 haftalik hamileyim suan 51le hamile kaldim 60 kiloyum suan bebegimde 305 grm
Pasiflora bilgs15 bence de normal siz çevreye takılmayın pastörize süt tahin pekmez kaşar ceviz muz bebege iyi geliyor bu arada
Zeynep0606 Gul76 @Pasiflora bilgs15 canlarim sizin az kilo almanizla bebrk gelisimi ap ayri birsey sizin almanizdansa bebrk kilo aliyordur daha iyi benim ilk oglumda sadrcr brn almistim kiloyu bebeğim almıyordu
Pasiflora Gul76 benim 2.gebeliğim kilo alımım gayet iyi ilerliyor şu haftalardan sonra daha da hızlanıyor zaten ilk gebeliğimde 12 kilo aldım bunda da böyle giderse 12 15 civarı alırım 20 den sonra başlıyor alımlar yavaş yavaş
Zeynep0606 tazeaane cnm devlet hastanesi soylrmiyor oyuzden merak ediyorum yokse bendr biliyorum her cocuk fakli bu benim 3. Cocugum olucak 😊 sagol fikirleriniz icin🤲
bilgs15 Pkosendrom 28 de 1000 kg civarıydı benim de azıcık göbeğim ve göğüslerim büyüdü aslında pekmez Ceviz kuruyemiş kaşar vs tüketiyorum ama az yinede. Normalde illa iri bebek olsun diye tutturup öyle şeylerim yok ama erken doğum riskim var her an gelebilir bebeğim bu süre içinde kilosu ve gelişimi ne kadar iyiyse o kadar güçlü olur diye düşünüyorum
Pkosendrom bilgs15 muz ye diyorlar bana o kilo aldırırmış. allah korusun neden erken doğum riskin var
bilgs15 Pkosendrom idrar da protein kaçağım var , her an gebelik zehirlenmesi olabilir ve bebeği almak zorunda kalabiliriz demişti doktor , en azından 34 ü görmesi lazım bebeğin dedi o yüzden bu endişem ama tabi rabbim bilir ömür verdiyse