Kizlarr kademeli sepet besikler icin ne düşünüyorsunuz? Anne yani olmuyor ama yatak odamda kullanmak için düşünüyorum 0-24 ay diyor. Butun arkadaşlarim park besik al diyorlar ama görüntü olarak hic icime sinmiyor ahsap besik almazsam da icimde kalacak gibi ama emin de olamıyorum. Kullanan alan var ya da dusunen. Sizce kademeli olanlar kullanisli olmaz mi?