Minikasya BurcuE_ İkiside değil. Sleepy en şok şikayet alan. Trendyol olumsuz yorumları kabul etmiyo çünkü. Çok sızdırıyormul başka yerlerden bulabilrisin şikayetleri. Prima ve baby me ile deniycem ben. Stok asla yapmıyorum. Bakalım deneyerek gidicem
1incir BurcuE_ molfixin yapısını beğendiğim için ona oy verdim ama ikiside bana göre aynı performansa sahip.
Gulsah91 BurcuE_ prima aldım ben ama o bitince yeni çıkan sleepy bio yu denemek istiyorum çok iyi diyorlar sleeoy natural içinde bebeğin bacaklarını tahriş ettiğini yazmış bazıları bilemedim. molfix ilk bebeğimde aşırı pişik yapmıştı onu kesinlikle tercih etmiyorum
Akgl06 BurcuE_ instgram da mühendisinoğlunu takip ederek araştırarak e-bebekten gidip baby&me bebek bezini aldım
Sibel43- Ben normal sleepy aldim bir paket birde molfix ve bio naturel aldim en sert normal sleepydi sonra molfix sonra bionatureli begendim 3unu kullanicam ona gore karar vericem ama iclerinde doku olarak en iyi bio naturel geldi bana