Firstmommy Arkadaslar; sicaklardan dolayi pek guzel beslendigimiz soylenemez sanirim.Herkes sabah kahvalti onerilerini,yada ara ogunlerini paylasirsak birbirimize hem destek oluruz,hem de meleklerimiz icin saglikli ve dengeli beslenme fikirlerimiz olusur🤰🏼
Ladess Selam 👋 ben rutinde sabahları yumurta haşlanmış ya da 🍳 sahanda yiyorum ,1domates 1salatalık yeşil zeytin ,ezine peynir 🧀 tüketiyorum ara öğün olarak bir kase yoğurt ya da kefir ya da 1muz olabiliyor,öğlen yemek yemek yerine domates salatalıkla salata yapıyorum yeşillik de koyup,ekmek hiç tüketmiyorum,akşamları genelde ağır yememeye çalışıyorum baZen çok mümkün olmuyor açıkcası 😶2,5lt su 💦 mutlaka tüketiyorum,akşamları 1sodayla kapatıyorum,bu arada eğer akşam yemeğinde karpuz falan yediysem o akşam dondurma yasaklıyorum 😂şekerime dikkat ediyorum 😇
Birmelekanne Ladess yaaa bende hemen hemen aynılarını yiyorum cevizi bademi ama zamanlama yanlış bende 🤣 muzu sabah canım çekiyorsa yumurtayı öğlen çekiyor 🤤🙊
Firstmommy Ladess bende ayni seyleri yiyorum hemen hemen ama bazen hep ayni seyleri yiyor musum gibi geliyor.balik mevsimi degil avlanma yasagi var balik yiyemiyoruzz 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ladess Birmelekanne 🙂🙂🙂ben o kadar sıkıldımki ceviz faln hiç yemiyorum artık 😬😬canın nasıl istiyorsa öyle yemek en güzeli,ah birde bazen bir halsizlik çökmese bol bol da yürüyeceğim de ıı ıhhh 🙈🙈allahtan henüz şiiliğim falan yok