Gokcelii İyi geceler ben 5 ay boyunca oksapar iğne vuruldum ama şimdi elimde 3-4 kutu enox iğne var doktoruma ulaşamadım oksapar ve enox karışık vurulan oldu mu ? Vurulabilir miyim ?
seymabykn Gokcelii aynısı bende Oksapar kullanıyordum Oksapar eczanede bulamadığım için doktorum enox yazdı muadiliymiş zaten sorun yok 😊
Yasemin0728 Gokcelii ben canım hangisi denk gelirse onu vuruluyorum doktor da içerikleri aynı zaten bı sorun olmaz vurul dedi