mucizemibeklerken17 Maalesef bebeğimi kaybedeli kürtaj olalı 23 gün oldu. Şu an âdet başlangıcı gibi lekeler gelmiş. Kürtaj sonrası sizin âdetiniz nasıl olmuştu? Bu arada kontrole gittim bir sorun yoktu. Enfeksiyon vs bi durum yok cok şükür.
Elbet-birgun-kavusacagiz mucizemibeklerken17 gecmis olsun canm. Benm 15 gun kurtaj kanamam olmustu.. kurtajdan 45gun sonrada adet olmustum
Burcu-2910 mucizemibeklerken17 bende ilk kürtajımda 32 gün sonra adet oldum malesef ikinci kez kürtaj olmak zorunda kaldım bundada ne bir belirti var nede başka bişe adet olmayı bekliyorm
THalimeee mucizemibeklerken17 kürtaj olduktan 2 hafta sonra cok az bi kanamam geldi için temizleniyodur dediler 30-35 gün sonra adet oldum
ozlemm-sin77 mucizemibeklerken17 geçmiş olsuun.bende bebeğimi kaybettiğinde kürtajdan 1 ay sonra adet olmuştum.ilk gün aşırı kanama oldu sonra normale dönmüştü bende.
mucizemibeklerken17 THalimeee acaba benim de oyle bir şey mi tam anlayamadım. Peki âdetin cok kanamalı mi olmuştu canım? Yoksa normal miydi
mrsbiyolog Benim ilk bir hafta kürtaj kanamam oldu. 30 ocakta kürtaj olmuştum geçen sene şubatın 29 yada 1 mart gibi döngüm dönmüştü çok uzamadan
mucizemibeklerken17 mrsbiyolog benim de döngüm mü değil mi anlayamadım 😕 peki ilk âdet yoğun mü oldu canim hatırlıyor musun
mrsbiyolog mucizemibeklerken17 her zaman olduğum şekilde oldu bir değişiklik yoktu miktarında ve süresinde
sehrengiz_8 Burcu-2910 çok geçmiş olsun tekrardan cidden ben de sizi merak ediyordum kürtaj dönemlerimiz yakındı bizim umarım en hayırlısı bir şekilde evlat sahibi oluruz