Hale5555 Kızlar 10 haftalık hamileyim şükürler olsun. Fakat birtek ben miyim halsiz olan 😕 canım hiçbirşey yapmak istemiyor yemek bile yapacak gücü bazen bulamıyorum kendimde . Sizler de böyle hissettiniz mi acaba
Minikasya Hale5555 Bir tek sen olarak düşünmen beni üzer🤣 Ahh ahhh bu haftalara gelene kadar neler çektik. Analık kolay değil.
Zehrayrr Bende 11+2 bulantı ilaçları da yaramıyor artık sabah öğürerek uyanıyorum yemek hiç yapamıyorum inşallah geçer bu günler de 🥰