Makikuba Merhaba arkadaşlar, 37. Haftamdayım. Yaklaşık 1 haftadır afedersiniz ishalim. Günde bazen 3 bazen 4 kez tuvalete çıkıyorum. Bu doğumun yaklaştığının belirtisi mi? Kasılma dşında başka belirtimde yok. Bu haftalarda böyle olan var mı?