Kizlar demin bi post okudum bi arkadasn baya ödemi varmis ,gebelik zehirlenmesindenmis sezeryana almislar benimde ellerim bacaklarm ayaklarim baya şişti 38+1 günlugum görünce bende geciriyo olabilirmiyim dedm, baska belirtileri neler var netten baktmda tansiyon yuksekligi yaziyo tansiyonum kac bilmiyorum tansiyon aletimz yok evde, birde bi haftadr istahim da yok🙄