En son 32 haftalık iken kontrole gitmıstım ıkıncı gebelıgım oldugumdan ılk dogum seruvenım kotu gectıgı ıcın soz vermıstım kendıme sancım gelmeden gitmeyeceğim dıye… Geldı cattı 39. Hafta tahmını dogum tarihime gunler kalmıstı… 13 şubat 2021 saat 10. 00 suları tuvalete gittim cok hafiften bir kanama gordum ıc camasırımda once panikledım sonrasında endıselenecek durumun olmadıgını anladım.. Basladı sancılar adet sancısına benzıyordu.. Aldırmadan kahvaltımı yaptım hastane cantam hazırdı fakat pijamalarım kırısmıstı onları utuledım sancılar sıklasmaya basladıkca spor hareketlerı yapmaya basladım merdiven inip cıktım.. Yanımda kızım ve esim onlar da bna eslik ediyordu.. Her gecen saat artmaya basladı sancım saclarımı bıle duzlestırdım.. Artık sancı nefes aldırmamaya Baslamıstı.. Saat aksam 6 civarı artık hastaneye gitmek ıcın hazırdım.. Arabadan ınemedım bır sure sancıdan.. Gıttıgımde alttan muayene sonucu %75 acılmam oldugu söylendi ve bu kadar sancıyı evde cektıgım ıcın tebrik bıle edildim.. Aksam tam 8 de dogumum gerceklestı.. Tamamen kendı sancımla bır bucuk saat ıcerısınde dogum yaptım.. Hıcbır sey dusundugum gıbı korkunc kotu degıldı.. Bu arada ankarada sehır hastanesinde dogum yaptım.. Hepsıne sonsuz tesekkur ederım buradan.. Cok cok memnun kaldım.. Rabbım kımseyı o yolda koymasın.. Simdiden dogum yapacak arladaslarıma kolaylıklar dilerim 😉