Emineerd annelik16 https://www.hepsiburada.com/vauva-pronto-sallanir-ev-tipi-ana-dizi-mavi-pm-HB000004HLHX acayip memnunum 👍🏻1 yaşına kadar arkadaşım kullandı 🥰
UmayAsya annelik16 https://ty.gl/4kr32pe4 pashababy aldı onlar bende bunu aldım aynı marka ama dışarda 150 tl ye buldum
Mrvgl annelik16 Ben bagi dandana marka aldım titreşimli ana kucağı. Yılbaşından önce 600 liraya. Şimdi 900 lira. İnşallah sever kizcem. Kolik bebekler için çok iyiymis
Glcn22 annelik16 bnde almam kesınlıkle zaten boyutuda kucuk arkadasımda var aynısı suan yatıramıyo 7 aylık bebeği
Emineerd annelik16 yok değil 😊 standat ana kucakları gibi aşağı yukarı değil sağ sola sallanıyor beşik mantığında 😊 yüksek olması bebeğin kaymaması açısından biz çooook sevdik en önemlisi oğlum çok sevdi 5 aylık suan nereye gitsek götürüyoruz o derece 😅😅
Emineerd annelik16 koltukta otururken karşıma alıyorum oturur kademeye alıyorum ana kucağını bebeğimle birlikte kitap okuyoruz falan aşırı rahat ettim ben
Cicilibicili annelik16 anakucağı gerçekten kurtarıcı oluyor ve almışken otomatik almanızı tavsiye ederim. Joie serina kullanıyorum çok memnunum
teachervera Emineerd ben hiç bilmiyordum bunu cidden baktım en kullanışlı o gibi. Bende vauva alacağım 🤗bebek uyurken rahat ediyor mu alttan destek için bir şey koymaya gerek var mı