gaye-18 Merhaba arkadaslar benim bir sorum olcak özellıkle erkek annelerine 28 haftalıkken bebeğiniz kac kıloydu gebeyken
sumeyye60 gaye-18 Gayet normal bebeğinizin kilosu. Benim oğlum 16.haftadan beri önde gidiyor 2 hafta kadar. 36+0 olduk bile perşembe günü 2925 gramdı 🤗🤰
betulanne gaye-18 gayet iyi bence de, bizimki de 3 gün öndeydi. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inş :)
gaye-18 betulanne cok saoln bana moral oldunuz cnkü benim hala kusmalarım devam edıyor yedıgım hersey cıkıyor korkuyoruö onu besleyemıyorm dıye serumla duruyorum bende sıkıntılı zor gecıyor
Ikizlerannesibahar Benim bebisler ikiz 24 haftada 700 gr di insallah zayif dogmazlar zamaninda ve saglikli gelir hepimizin bebisleri
gaye-18 Ikizlerannesibahar insallah sağlıkla gelır ıkızler benımde ikizim var annem 40 yasında doğurmus bızı 🥰🥰
Ikizlerannesibahar gaye-18 insallah bende 39 yasindayim yillardir tup bebekle ugrasiyorum bu.zamana kismetmis