Sermec27 Sevi36610 sizin önden gidiyor galiba biraz ben su an 22+3 haftalık hamıleyım 22+1 de detaylıya girdim 485 gr 27 cm di oğlum tam haftasıyla uyumlu dedi doktorum 🥰
Sevi36610 Sermec27 evet biraz önden gidiyormuş öle dedi doktorum🥱😌detaylıya 20+6 da girmiştim ben o zaman da 412 gr demişti 🥰
Sevi36610 Zehraaa98 hahaha valla öle aman aman birşey yediğim yok.bizim ki küçük savaşçı diyorum ben😂 10 cm miyomum var çünki benim birde🙃
Deniz95 rukiyyee ben de bugün 22 hafta oldum 5 i bitirmiş olduk soranlara 6. Aya başladık diyeceğim 😀
mmk01 rukiyyee tabi çok şükür evvela sağlıklı olması önemli normalde renkli vermesi gerekiyor birazda pahalı bişey 40 dk felan sürüyor olması lazım araştırdığım kadarıyla
rukiyyee mmk01 aynen bende öyle biliyordum renkli diye ama bizimki renkli değilmiş maalesef ve ayrıca 40 dakika da sürmedi en fazla 20 dk falan sürdü
Merve1455 Bizde 19+4 olduk. Cuma günü kontrolüm vardı ve suyun biraz fazla dedi doktorum. Ultrason kağıdında 1925gr yazıyor. Acaba bunun fazlası suyun ağırlığı mı normalde bu hafta da bu kadar olmaz. Kafam çok karıştı bilgisi olan var mi acaba.
Sermec27 Merve1455 o bebeğin agırlığı olamaz muhtemelen yanlış yazıldı su agırlığı yazmaz cünkü ultrason kagıdında