karayakaydan Yeniglnnnnn yine de ihmal etmemelisin doktoruna git mutlaka ve bolbol dinlen.. Belki de ilac baslamasi gerekir ilk zamanlarin cook onemli
Yeniglnnnnn karayakaydan daha önce bir dusugum olduğu için başından beri progestan kullanıyorum canim
karayakaydan Yeniglnnnnn benim ilk gebeligim ama malesef ki sıkıntıli baslamisti sancilarla suan 22+3 gunluk hala kullaniyorum progestan ilk haftalarda hafta da 1 proluton igne de oldum simdi cok sukur agrilarim bitti gibi canim bolbol dinlen