İlk haftalar hissedilen açlığın doktorum tamamen psikolojik olduğunu söyledi bana, en başlarda fazla kilo almamak lazım bebek özellikle 3.aydan sonra beslenecek yediklerimizden. Ben su an 7. Haftayım bulantılarım yüzünden zaten yiyemiyorum 5. 6. Hafta rahattı iştahlıydım baya ama 7ye girdim bulantı basladı