Arkadaslar merhaba.Çarşamba çatlatma iğnemi oldum gündüz 11 de.Yumurtam.çatlamiştir en erken ne zaman test yapsam.çikar acaba ?? Bir de iğneden 36.saat sonra gün asiri olmak uzere 3 gundur ilişki oldu.Bjndan sonra sıklığımız nasil.olmali sizce doktorum herhabgi bisey demedi