srpkse bende hep oğlum olsun ismini gece koyayım istiyordum çok şükür gönlüme göre verdi Rabbim ☺️ Bide kayınpederimi çok sevdiğim için onun isminide koymak istedim zaten yan yana gelince inanılmaz uyumlu geldi çok sevdik ve öyle karar verdik :) Muharrem Gece olacak :) inşallah Rabbim seninde gönlüne göre verir :)