Kızlarr 29 haftalıgız biz oğluşum hergun bi kac defada olsun sanki telefon titresimdeymiş gibi titriyor karnımda bi kac saniye sürüyor sonra hemen geciyor, bazen isik hiziyla hareket ettigini hissediyorum arastirdimda internetten bebegin iyilik halinin göstergesidir diyor bazi doktorlar, sizinde oluyormu ?