SafiyeAktas tahlillerimi once kadın dogumcuya gostereyim hemen dahiliye giderim belki aynı testleri tekrar ister
Dahiliye doktoru numarası vardı bende olmadı resmini atıcam tahlilimin çok tedirgin oldum gercekten
İnternette yazanlar inşallah dogru degıldır