Mollier Allah’a şükür bizde bi problem olmadı ama çok sorun olacağını düşünmüyorum biraz koridorda yürüyüş yaparsın benim doktorum demişti ki düşüçek bebeği ben ne yaparsam yapayım merdiven çıkarken bile düşer ama düşmücek bebeği ağaca seni sallandırsam da düşmez dedi ki doğru benim 3 düşüğüm vardı yattım düştü en son yatmadım şükür hiç bi sıkıntımız yok doğuma 10 günümüz kaldı duayla çık birşey olmaz 💕