Semistraa benim planlı bir gebelikti 1 ay önceden 2 3 günde bir asprin alıyordum. Adet günümde idrar testi yaptım aşırı silik çizgi gördüm 2 gün sonra tekrar yaptım o da aşırı silikti adetin 5. Günü kan verdim 42 beta ile ögrendim. Değer cok düşüktü başta sağlıksız gebelik falan denildi değer düşük yükseldi falan sonra düzenli arttı ama yine düşüktü. Çarşamba günü doktora gittim adetim den 12 gün falan geçti keseyi gördük doktor 3 4 haftalık dedi ama adetime göre 7 haftalık. Geç döllenme yada geç yumurtlama olmuş yoksa şuan değer de kedere büyük olurdu dedi. 10 gün sonra çağırdı bidaha. Şuan sadece asprin kullanıyorum kalp atışından sonra iğne başlarız dedi