Ebru0648 ınanın anlasılıyo
bende eger sabahında nısan gelmemıs olsaydıda anlardım o sancıların dogum sancısı oldugunu
geldıgınde ıstemsızce kasılıyodm tıtrıyomus gbı aralıklı sekıldr basladı ve bacaklarmada vurdu benım bıkac saat sonrada bel bılgesınden geldı ve karnım daha cok serttı hıc olmadıgı kadar