Ayaz01 Kızlar doktora göre 31 haftalığız son adet tarihine göre 29-2 haftalığım bebekte hıçkırık olması bebeğin yediklerimizin yaradığı anlamına mı geliyor🤦🏼♀️@ netten araştırdım suyu yuttukları için oluyırmuş gece gece aklımda deli sorular🤣🤣
kucukfindik Ayaz01 bebeğin büyüdüğüne ve çok emeceğine diye okumuştum bugün benim ki de çok hıçkırıyor😂😂😂
imerveg Ayaz01 cigerleri gelistigi icin hickiriyor canim 🤭 benim de gunde 3 4 sefer tutuyor 15 dk boyunca hickiriyor yavrucagim ne çileler çekiyo 😂
Esra2580 Ayaz01 bizimki de hergun mutlaka hıçkırık oluyor sabah ve geceleri ☺️ hatta ultrason kontrolünde falan doktorumla gördük 🙏☺️
gmzcvk Ayaz01 midesini genisletiyormus diyorlardi buyudugune ve emme refleksinin gelistigine, benim de hep gece saat 11 gibi baslardi ve uzun surerdi simdi dogdu 3 aylik oldu bile hala ayni saatte hickirik tutuyor bebegimi🥰🥰
Kuzeyufuk Ayaz01 daha yenice doktoruma sordum bunh solunum hareketi yapıyor ve bebeğin sağlıklı en iyi şekilde olduğunun en güzel kanıtı diyerek bi ses kaydı atmış bana🥰