Canımm anneler merhabalar, ben doğumumu maddi imkansızlıktan dolayı devlette yapıcam. Avrupa yakasındayım. Kendi veya çevresinde devlet hastanesinde doğum yapıp memnun kalanlar varmı? Hem temizlik açısından, hem hemşirelerin doktorların davranışlarından dolayı çok şey duyuyorum ve açıkçası çok tedirginim. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Sevgiler🌸